Myös minun ostoskoriini sujahti viime viikolla uusi Leivotaan-lehti. Tykkään lehdestä tosi paljon. Allekirjoitan päätoimittaja, Eeva Vähänäkin sanat:  " Ohjeiden periaatteena on, että ne ovat helppoja, mutta herkullisia". Tälläistä leivonta lehteä olen juuri kaivannut.

Lehdessä on tosiaankin paljon käyttökelpoisia ja hyviä ohjeita, joita varmasti tulee kokeiltua. Täällä blogissani niitä sitten esittelen Teillekin, rakkaat blogini lukijat ja samalla kommentoin ohjeita, olivatko ne oikeasti kokeilemisen arvoisia.

Kuivatkakut kuuluvat jouluun. Niiden ohjeita lehdestä löytyy useita.

Myös suklaa on ehdoton joulun juttu. Konvehteja voi tehdä itsekin. Minä aion tänä vuonna kokeilla näitä herkullisennäköisiä piparkakkutryffeleitä.

Lehden ehdoton suosikkijuttu oli Ulla Svenskin haastattelu. Ulla on minun esikuvani ja innoittajani. Hänen ansiostaan olen seikkaillut leivonnan ja kakkujen ihmeellisessä maailmassa jo usean vuoden ajan. Terveisiä Ullalle!

Leivotaan-lehden voi tilata myös itselleen suoraan kotiin. Tilauskuponki löytyy tästä linkistä. Minä ainakin tilaan lehden