Sain MakeaaHyvää-blogin Anulta tunnustuksen, jossa pitää paljastaa seitsemän asiaa itsestään.

1. Olen saanut olla pienestä pitäen rakkaan Äitini mukana leivontapuuhissa...sormet taikinassa ja nenän pää jauhoissa.

2. Haluaisin tehdä kakkuhommia enemmän kuin tällä hetkellä ehdin ja jaksan.

3. Unelmoin omasta maalaisromanttisesta kahvilasta - Cafe' Dream. Olen kova haaveilemaan ja siinä sivussa helposti unohtuu, mikä on oikeasti mahdollista  ja mikä ei. Tipahdan joskus aika korkealta takaisin todellisuuteen.

4. Haluaisin osallistua jollekin kakkukurssille ja oppia paljon lisää kakkujen teosta ja koristelusta.

5. Olen aika malttamaton - kaiken pitäisi tapahtua nyt ja heti. Jos niin ei käy, turhaudun hyvin helposti.

6. Olen siitä onnellisessa asemassa, että minulla on maailman ihanin mies ja kuusi lasta...biologisia ja ei-biologisia. Minulla on siis ihana uusperhe.

7. Ensi kesänä saamme viettää kaksia suuria perhejuhlia...valmistujaisia ja rippijuhlia.

Laitan tunnustuksen eteenpäin:

Sweet Cake

Mian Kokkailut

Pionilaakso