Posti toi tänään pakettikortin ja ihan pakko oli heti rynnätä hakemaan pakettia postista...ja kyllä kannatti! Aivan mielettömän ihanan paketin sainkin Sly:ltani. Olin aivan sanaton :)

2054840.jpg

Paketti oli todella runsas ja sisälsi:
* Iloleipurien tähden mallisia silikonimuffinivuokia (Olen haaveillut näistä!)
*Ruusu-tyllan (Tämäkin on ollut hankintalistalla.)
*kullan väristä ripoteltavaa koriste glitteriä (uusi tuttavuus)
*hopean värisiä koristehelmiä (Tätä väriä minulla ei vielä ollutkaan)
*valkoista koristegeeliä tuubissa (Tämäkin minulta puuttui!)
*kolme tuubia sokerikuorrutetta (Olin aikeissa juuri ostaa näitä piparien koristelua varten.)
*Marimekon todella kauniita servettejä (TYKKÄÄN!)
*kaunis patakinnas (Juuri oikean värinen mun keittiöön.)
ja
*suloinen koira-kortti :)

KIITOS IHAN HIRVEÄSTI SLY:LLENI TÄSTÄ IHANASTA JA MIELUISASTA PAKETISTA!!